2017. június 15. 16:36 - Di Patrone!

Half-life 3 kamu beharangozó

Avagy hogyan lehetne a Half-life 3-at maximálisan élvezhetetlen marhasággá tenni

Írtam egy fake-beharangozót a Half-life 3-hoz. Szándékosan igyekeztem a legelborultabb, legőrültebb dolgokat kitalálni a Half-life 3 körül zajló eseményekkel kapcsolatban. Figyelem, az egész irományt a képzelet szülte, ne tessék egyetlen mondatát se komolyan venni:

Mivel a Valve nem zárta el eléggé a csapot, kiszivárgott egy csomó, a Half-Life 3-mal kapcsolatos kulcsfontosságú információ. Tehát következzék a Half-Life 3 kiszivárgott beszivárgása, amelyről még senki sem tud csak te és én és mi:A minkaztánmindenttudunk.misinfo weboldal szerint kiszivárgott néhány, a Half-Life 3 fejlesztésével kapcsolatos szupertitkos, kulcsfontosságú információ: A Valve főnöke, Nyúel Gábor nem vette figyelembe az otthoni gigantikus hűtőszekrényét hajtó atomreaktor sugárzásának felezési idejét, minek következtében a színültig lévő hűtőszekrény majdnem a fejére borult. Kis híján megúszta a balesetet sérülés nélkül, de az éppen felboruló hűtőszekrényt kikerülve az amellett lévő csapnak (Valve, érted?) esett, az pedig beleállt a szemébe. Ennek következtében agysérülést szenvedett, és személyisége megváltozott. Azóta egyrészt ragaszkodik a szemébe beleállt csaphoz, nem hagyja azt onnan kiműttetni, valamint gyűlöli az erőszakot. A Half-Life 3-is teljesen erőszakmentes, család- és tinilánybarát játék lesz. Ennek betartására Gábor nagyon szigorú utasításokat adott - a Valve legjobb szakemberei fognak az új részen dolgozni, amely az erőszakmentességnek megfelelően csaknem teljesen szakít a korábbi részek hagyományával, az elhízott hardcore gamer barlanglakók helyett kazuár tinilány játékosokat célozva meg, egy plázacica-szimulátor lesz.

Amikor egy céges megbeszélésen ezzel kapcsolatban a Half-life 2 fejlesztőcsapatának egyik tagja megemlítette, hogy nem ért egyet a franchise új irányvonalával, az egyébként teljesen békés Gábor begőzölt, szája habzani kezdett, fiókjából egy rózsaszín feszítővasat rántott elő, és azzal támadt az alkalmazottjára. A helyiségben tartózkodó kigyúrt programozók azonban közbeavatkoztak, így az alkalmazott a támadást könnyebb sérülésekkel megúszta.

Maga a játék a következőkből fog állni: 16 éves gimnazista tinilány főhősnőnk otthonról indul, az első pályán el kell bicikliznünk a közelben lévő plázáig, ahol 4 órás munkát szeretne vállalni. Ezen a pályán a játék szájbarágósan tanítja meg az irányítást, hősnőnknek a tanulópályán házassági ajánlatokkal őt bombázó fiúkat kell kikerülnie rózsaszín biciklijével. Az irányítás bonyolult, nehezen megtanulható, de legalább kényelmetlen lesz, a pályák átláthatatlanok lesznek, de legalább hülyén fognak kinézni. A Valve kommunikációs részlegén dolgozóknak már verőlegények tanítják a „Nem bug, hanem feature!” mondatot.

A következő pályán hősnőnknek munkát kell találnia. Lehet takarító, WC- pucoló, vagy bolti eladó, felszolgáló, majd ha már elég TP-t gyűjtött, akkor ügyfélszolgálati munkatárs. Ha sikerül munkát találnia, akkor később komolyabb kihívásokkal találja szemben magát: Ügyfélszolgálati munkatársként dolgozva észreveszi őt egy jóképű parasztlegény. Amikor hősnőnk szexisen beleakad a headsetbe és leesik a székről, a parasztlegénynek ez annyira megtetszik, hogy rögtön házassági ajánlatot is tesz neki. Itt hősnőnk először elszégyelli majd magát, mint a Bazi Nagy Görög Lagziban, és döntéshelyzetbe kerül: ha elfogadja az ajánlatot, akkor a következő néhány pálya során az esküvőszervezésről, majd magáról az esküvőről fog szólni, utána pedig vége a játéknak. Ha nem, akkor tovább kell dolgoznia a plázában, ahol további TP-t gyűjt, és további kalandok várják még. A játék Gordon Freeman cameoját is tartalmazza majd. Gordon egy csapdába esett villanyszerelőként fog megjelenni, őt kell hősnőnknek kiszabadítania a mennyezetről lógó kábellel Gordont a nyakánál fogva foglyul ejtő, gonosz, szörcsögő léghűtő berendezés fogságából.

pink.jpg

Gordon kiszabadításáért hálából odaadja hősnőnknek rózsaszín feszítővasát, ami a játék folyamán kulcsfontosságú lesz, főleg a csúcsponton, az esküvős résznél., ahol aranyos dalmata kiskutyák is meg fognak jelenni, amelyek a szereplők fejére ugrálnak majd - a fejlesztők ezzel is tisztelegnek az előző két rész hagyományai előtt. A kiskutyák természetesen nem fogják átvenni az irányítást az emberek felett, és természetesen nem kell majd őket legyilkolni, hiszen erőszakmentes játékról van szó. Kicsit meg kell csak őket simogatni a menyasszonyi ruhánk fodrai közé rejtett rózsaszín feszítővasunk segítségével, hogy ne rontsák el az esküvő hangulatát.

A Valve komoly sikereket vár az új résztől, hiszen az agysérült Gábor teljesen meg van győződve arról, hogy a 16 éves tinilányok a játékot úgy fogják vinni, mint a cukrot. Már most beruháztak 1 milliárd dollárt a játékban megjelenő pláza teljes egészében történő megépítésére. Gábor persze azért valamin spórolni is szeretne, ezért a játék szereplőit rabszolgaszínészek mozdulatairól fogják motion-capture-ezni. Jelenleg a plazaépítéssel egyidőben a rabszolgaszínészek Afrikából és Oroszországból való beszerzése is zajlik, a rabszolgákat a Valve főhadiszállásának sötét, nedves, de rózsaszín falú kazamatáiban, rózsaszín láncokra verve fogják elhelyezni-így könnyebben bele tudják majd élni magukat a tinilány-történet hangulatába. A játék fejlesztésének befejeztével a plázát felrobbantják, a rabszolgákat pedig megölik, nehogy a játékról bármi is idő előtt kiszivárogjon.

Sok aranyos kis dalmata halt meg ezekért az információkért…

 


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mscdex.blog.hu/api/trackback/id/tr3512598287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtomCamel 2017.06.16. 07:57:21

Végre egy újjabb post! :-)
süti beállítások módosítása